کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین موتور جستجوی پروازهای داخلی با امکان خرید آنلاین

مدت زیادی از راه‌اندازی وب‌سایت‌های خطوط هوایی ماهان، آسمان، ایران‌ایر، قشم‌ایر و غیره می‌گذرد و خرید آنلاین بلیط هواپیما، امکانی است که در کنار خرید آنلاین بلیط قطار و اتوبوس، جای خود را در میان مردم باز کرده است. اما در این میان، جای خالی وب‌سایتی که بتواند بر اساس مقصد پرواز در میان تمام خطوط هوایی جستجو کند، قیمت‌ها را بلافاصله پس از جستجو نمایش دهد و فرآیند خرید، پرداخت وجه و صدور بلیط را هم به صورت آنلاین انجام دهد، به شدت احساس می‌شد.

این جای خالی را چند ماهی است که وب‌سایت علی‌بابا پر کرده؛ وب‌سایتی که که در آن می‌شود به راحتی برای مقصد و تاریخ مورد نظر جستجو کرد، نتایج را ظرف چند ثانیه همراه اطلاعات خط هوایی، نوع هواپیما، کلاس و قیمت پرواز مشاهده کرد و بلیط را به صورت آنلاین خرید.

در حال حاضر وب‌سایت علی‌بابا تنها سیستمی است که امکان جستجو در پروازهای حدود چهارصد مسیر مختلف هوایی کشور از ایرلاین‌های مختلف را فراهم کرده و با اتصال به سیستم‌های رزرواسیون آنلاین هواپیمایی‌های ماهان، ایران ایر، آسمان، ایرتور، آتا، قشم‌ایر، نفت و... تا کنون بیش از 90 درصد پروازهای داخلی را پوشش داده است. ارائه‌ی هم‌زمان بلیط‌های چارتر در کنار سیستمی و مرتب کردن لیست نتیجه‌ی جستجو بر اساس پارامترهای مختلف از جمله قیمت، امکان دیگری است که به‌خصوص به مسافران دائمی با برنامه‌ی سفر مرتب، این امکان را می‌دهد تا به راحتی و طی مدت زمان کم، در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانند طبق برنامه‌ریزی خود، بلیط سفرشان را انتخاب و خرید کنند.

02alibaba

 علی‌بابا یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن، داشتن حساب کاربری است که آرشیو تمام خریدها و تراکنش‌های حساب شما را نگه می‌دارد و امکان گزارش‌گیری از این اطلاعات را هم فراهم کرده. این امکان به خصوص وقتی که شما مسئول خرید بلیط هواپیما برای چند نفر دیگر یا حتی یک شرکت یا موسسه‌ باشید که کارمندان‌اش زیاد سفر می‌کنند، به راحتی می‌توانید حساب و کتاب سفرها را نگه دارید و هر وقت که لازم شد، به آن مراجعه کنید.

وب‌سایت علی‌بابا همچنان در حال توسعه است و خدمات، بخش‌ها و امکانات جدیدی به طور مرتب به آن اضافه می‌شود. آخرین امکانی که به این وب‌سایت اضافه شده، استرداد آنلاین است که با استفاده از آن، مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، بدون مراجعه به آژانس هواپیمایی، درخواست کنسل کردن پرواز خود را در سایت ثبت کنند. اهمیت این امکان وقتی مشخص می‌شود که بدانید درصد جریمه‌ی کنسلی که از هزینه‌ی بلیط کسر می‌شود، بر اساس فاصله‌ی کنسل کردن بلیط تا زمان پرواز محاسبه می‌شود و در خارج از ساعات اداری یا روزهای تعطیل، استفاده از علی‌بابا، آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای کنسل کردن بلیط است. علی‌بابا برای تکمیل کادر فنی خود از برنامه‌نویسان مسلط به C sharp و asp.net  و همچنین طراح UI مسلط به جی‌کوئری، جاوا اسکریپت، HTML، CSS و آشنا با محیط Asp.net دعوت به همکاری می‌کند.

در صورت تمایل به همکاری با ما، رزومه‌ی خود را به Cv@Alibaba.ir ارسال نمایید.

علی‌بابا  بعد از بررسی اولیه‌ی رزومه‌ها، در صورت واجد شرایط بودن از شما جهت شرکت در مصاحبه‌ی حضوری دعوت خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23910 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/11 تعداد مشاهده: 2270
سافت گذر